Kenali Athisha Khan, Adik Kepada Neelofa Yang Menjadi Tumpuan Kerana Wajahnya Yang Mirip Neelofa!

Dikelilingi oleh enam adik beradik perempuan dan dua lelaki, keluarga pengacara jelita Neelofa sering menjadi sebutan ramai. Mana tidaknya adik Neelofa, Nur Ameera yang baru berusia 17 tahun sudah mempunyai lebih kurang 815 ribu followers di Instagram.

Namun tahukah korang yang Neelofa juga mempunyai seorang lagi adik perempuan yang cun melecun persis model arab? Jom baca 5 #funfacts dan foto adik Neelofa, Athisha Khan.

Kata orang tak dapat kakak, adik pun jadi la! Hehe

#No.1 Baru berumur 20 tahun!

Melihat kepada raut wajah Athisha ini, korang mesti susah nak percaya dia baru berumur 20 tahun. Tapi itulah hakikatnya. Ouh jatuh cinta!

#No.2 Nampak matang berbanding usia

#No.3 ‘Kembar’ Nur Ameera

Kalau diperhatikan lama-lama memang muka Athisha ini sangat seiras dengan Ameera. Kalau jalan sama-sama mesti orang cakap kembar walaupun beza 3 tahun.

#No.4 Sorry guys, dah berpunya!

Buat lelaki di luar sana, maafkan kami sebab beri harapan palsu. Athisha sebenarnya dah berpunya dan ini tahun ke7 mereka bersama.

Jadi korang kat luar sana jangan lah kecewa, jom ikut kami ber’huhuhuhu’.

Sumber – Ceritera Dunia

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *